Powered By Blogger

Шукати в цьому блозі

четвер, 1 вересня 2011 р.

Нові молодіжні течії

Гангуро ("чорношкірі") - особлива субкультура японської молоді, що з'явилася в дев'яності роки минулого століття. Пік популярносту цієї культури припав на 2000 рік. Зовнішній вигляд: дуже сильна засмага або велика кількість темного тонального крему; довге освітлене волосся; світлий макіяж; на очах чорне або біле підведення, накладні вії; яскравий одяг, міні-спідниці; туфлі на платформі; безліч прикрас; штучні квіти у волоссі; кольорові контактні лінзи; в руках мобільний телефон, такий же різноколірний, як і самі гангуро.



Готична лоліта (Gothic & Lolita) - популярна течія в японській молодіжній моді. Зародилася у 1997-1999 роках, як реакція на когяру. Зараз цей напрям в моді популярний не лише серед японської молоді. У США, Канада, Кореї, Китаї, Німеччині, Франції вже рлзвинена субкультура готичних Лоліт. У Японії цей стиль засновується на показаній скромності і вважається способом життя, а на заході - це мода. Основні риси - ляльковість, цнота і інфантильність, стилізовані під одяг дівчаток вікторіанської епохи,Ю це прямий чуб, темні банти у волоссі, корсет, довгий гольф, туфлі, спідниця розміром вище за коліно.

Когяру означає старшокласник, але явище, що захопило Японію в 1990-х роках, більше схоже на такзваний культурний феномен. Тепер когяру - це густий шар макіяжу, випалене волосся, бронзова шкіра, короткі спідниці, довгі вільні шкарпетки, приклеєні до ніг, щоб не звалювалися, і взуття на високій платформі. Устої когяру були такими ж вільними, як і їх шкарпетки, і типовим виявом цих устоїв були телефонні клуби знайомств. Купують тільки модні дрібниці і фірмові речі. 


Онії-кей - це поєднання двох стилів, відомих в японії як Ame-kaji  - Американський стиль і Ita-kaji - Італійський стиль, гламур з рокерськими елементами. Хлопці стилю онії-кей фанати дезайнерських марок, вони носять ремені, поясні сумки, годинники, сонячні окуляри і інші аксесуари відомих світових брендів. Так само для цього стилю потрібна особлива зачіска, кошлата, її ще називають "вовчою шевелюрою". 

 
Harajuku - напрям в японській молодіжній моді. З'явився цей стиль кілька років тому в Токіо, в районі Harajuku, звідси і назва. Тут стали збиратися переважно дівчата, які носили одяг різних стилів і образів, - готика, лоліта, гангуро, гуару і когал. А так само одягалися в костюми анімаційних героїв. Метою цього, як завжди у молодіжних субкультурах, було самовираження.

 FRUiTS Tokyo street style не складає ніяких труднощів здогадатися, як виглядають люди, які одягаються в цьому стилі. Усе так само строкато, як на розвалах літнього базару! Безумні комбінації найяскравіших і нереальних речей, космічні зачіски, купа пірсингу і абсолютно дивні аксесуари: усе це і називається фруітс!))

 Ролевіки. На вулицях міст можна зустріти молодь в стародавньому вбранні, ніби вони випадково потрапили у наш час з іншої епохи. Ці люди належать до молодіжної течії ролевіків, які захоплюються історичною реконструкцією. Вони відтворюють культуру, одяг, побут і навіть влаштовують битви, як в минулих століттях. Ці хлопці і дівчата захоплюються вивченням історії, культури і звичаїв свого народу.
Але є ще одна категорія ролевіків - ті, хто захоплюється фентезі. Наприклад, зачитуються "Володарем кілець" Толкієна і наслідують героїв його творів - хоббітів і орків, намагаючись жити, говорити і одягатися так як улюблені персонажі.

Хіппі. Америка. Середина 60-х. Уряд жене народ у В'єтнам, воювати за чиїсь інтереси. Серед студентів і інтелігенції знайшлися люди, які розхитали устої, прийнявши на себе основний удар з боку цивiльного суспільства, викладаючи свободу душі і тіла. Саме так і утворилося покоління хіппі. Вони називали себе дітьми кольорів, одягалися в сексуально зухвалий одяг, слухали незрозумілу музику, говорили неквапливо. З приходом змін в країні, після 85-го року, рушення хіппі набрало все більший розмах. У людей з'явилося більше свободи, стало менше заборон. Здавалося для хіппі прийшов довгожданий час процвітання.Так здавалося... А що відбувається зараз? Сумно говорити... Старі хіппі, хто в рушенні вже по десять років, відходять від справ. Нове покоління - не те...

Емо ( emotional) — молодіжна субкультура, яка утворилась на базі прибічників однойменного музичного жанру. Найпоширеніша субкультура серед підлітків 13-17 років (хоча іноді зустрічаються і старші прихильники). Носять виключно чорно-рожевий одяг, кеди, часто стрижуть волосся і залишають довгу чілку, що закриває пів-обличчя. Волосся і нігті нерідко фарбують у чорний колір. Хлопці вдягають обтягуючі штанці з низеньким поясом і приталений верх. Люблять обвішуватися значками і фенечками, пірсинг, часто носять маленькі тонелі. Мета їхнього одягу - стерти різницю між хлопчиком і дівчинкою.Прихильники Емо дуже чутливі, емоційні діти, які виносять протест «сірому, буденному» суспільству. Але, найголовніше, цей протест може бути небезпечним для самих представників цієї субкультури, оскільки носить саморуйнівний характер.

Готи - представники готичної субкультури, натхненні естетикою готичного роману, естетикою смерті, готичної музики й відносять себе до готик-сцени. Представники руху з'явилися на початку 1980-их років році під впливом готичної сцени. Панківський епатаж готи спрямували в русло пристрасті до вампірскої естетики, до темного погляду на світ.Готична естетика вкрай еклектична за набором вживаних і популярних символів, можна зустріти і єгипетську і християнську і кельтську символіку. Сучасний готичний імідж доволі складний та різноманітний. Обраний одяг часто залежить від власного стилю кожної людини, її смаків і вподобань. Серед основних елементів одяг чорного кольору, що може бути доповнений будь-яким іншим (червоним, блакитним, синім чи зеленим — все індивідуально). 

Панки - покоління молодих людей на рок-естраді (середина 70-х рр. 20 ст.). Провідною інтонацією їхніх виступів став різкий протест проти будь-яких моральних і звичаєвих правил. Це відбилося насамперед на характері їх музики - панк-року (постійна зміна інтонації, надмірне використання ударних інструментів, переважання ритму над мелодією). Шокував глядачів і зовнішній вигляд виконавців (різноколірний грим, лахміття старомодного одягу, обвішаного «металевими» прикрасами — лезами бритв, велосипедними ланцюгами тощо).  

 Металі́сти, металхеди (metalhead, metallian) — субкультура, натхненна музикою в стилі метал. З'явилася у 1980-их роках. Субкультура популярна в північній Європі, досить поширена — в північній Америці, має значну кількість прихильників в південній Америці, південній Європі і Японії. На Близькому Сході, за винятком Ізраїлю і Туреччини, металісти нечисленні і піддаються переслідуванню.


Скінхе́ди, розм. скіни́ — є членами субкультури, що виникла серед робочого класу, та молодих людей у Сполученому Королівстві в 1969 році, а потім поширились на інші частини світу. Названою на ім'я стрижені або наголо голені голови, перші скінхеди були сильно залежні від Вест-Індії(зокрема Ямайки)грубі хлопчики з точки зору моди, музики,і способу життя. Спочатку субкультура була заснована на цих елементах, а не політики і раси. Політичний спектр в бритоголових коливається від крайніх правих, до вкрай лівих, хоча багато скінхедів є аполітичними. 

Хіп-хоп (англ. Hip-hop) — молодіжна субкультура, яка з`явилась в США в кінці 1970-х в середовищі афроамериканців. Включає в себе 4 основні елементи: діджеїнг, графіті, емсіінг (реп), брейкінг. Також часто 5-им основним елементом вважається вуличне знання (knowledge). До початку 1990-х рр. хіп-хоп став частиною молодіжної культури у багатьох країнах світу. Хоч вищеперелічені елементи разом складають хіп-хоп як субкультуру, вони живуть окремим життям. Сьогодні бі-бої рідко танцюють під реп, графіті малюють вже далеко не тільки репери. Тому в наш час хіп-хоп часто асоціюється в першу чергу зі стилем музики. 

«Бітники» — («розбите покоління») — назва групи американських письменників, які прийшли в літературу в 1950-их роках і стали виразниками нонкомформістських настроїв. 

Немає коментарів:

Дописати коментар